Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5433
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОкландер, Т.О.-
dc.date.accessioned2018-03-26T08:19:32Z-
dc.date.available2018-03-26T08:19:32Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/5433-
dc.description.abstractВ статті виявлені теоретичні джерела маркетингу. Виявлений подвійний характер та двоєдина сутність маркетингу як інструменту трансформації продукту праці в товар. Розглянуто місце і роль маркетингу в системі економічних наук. Доведено, що маркетинг має фізичну і економічну складові.uk_UA
dc.publisherМаркетинг і менеджмент інновацій — Суми: Університетська книгаuk_UA
dc.relation.ispartofseries№4, Том 1;с.33-37-
dc.subjectпотребиuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectконцепція маркетингуuk_UA
dc.subjectспоживча цінністьuk_UA
dc.subjectуправління зв’язками із споживачамиuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectякість життяuk_UA
dc.titleГенезис маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Генезис маркетингу.pdfОсновная статья239,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.