Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4491
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПедько, І.А.-
dc.date.accessioned2018-01-08T16:00:24Z-
dc.date.available2018-01-08T16:00:24Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4491-
dc.description.abstractВ статті досліджено стан, тенденції, чинники розвитку ринку бетону. Розглянуто теоретико-прикладні положення класифікації маркетингових ризиків. Зазначена підвищена ризикованість діяльності на даному ринку, що пов’язана зі особливостями технології виробництва. Запропонована класифікація маркетингових ризиків підприємств на ринку бетону.uk_UA
dc.publisherНауковий журнал «Економіка: реалії часу» Одеського національного політехнічного університетуuk_UA
dc.relation.ispartofseries№1(11);с.63-68-
dc.subjectмарекетинговий ризикuk_UA
dc.subjectпродавецьuk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectпідприємства-виробники бетонуuk_UA
dc.titleМаркетингові ризики підприємств на ринку бетону в сучасних умовахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетингові ризики підприємств на ринку бетону....pdfОсновна стаття618,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.