Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4228
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОкландер, Т.О.-
dc.date.accessioned2017-12-26T22:38:08Z-
dc.date.available2017-12-26T22:38:08Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4228-
dc.description.abstractВ статті розглянуто методи ідентифікації маркетингових збутових ризиків. Запропоновано набір методик для оцінки збутових ризиків при виборі та організації каналу розподілу, плануванні асортиментної політики та мерчандайзингу, оцінки ефективності організації торгівлі. Обгрунтовано, що використання цих методів промисловими підприємствами сприятиме підвищенню ефективності управління ціновими ризиком і тим самим – їх мінімізації чи уникнення.uk_UA
dc.publisherНаукові праці ДонНТУ. Зб. наук. праць Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. — Донецьк: ДонНТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВип. 41;с.44-48-
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectзбутові ризикиuk_UA
dc.subjectфокус-групиuk_UA
dc.subjectаудит роздрібної мережіuk_UA
dc.subjectопитування покупцівuk_UA
dc.subjectфокус-групи з покупцямиuk_UA
dc.subjectтестування продавцівuk_UA
dc.subjectекспертні опитуванняuk_UA
dc.titleМетоди досліджень збутових ризиків промислових підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Стаття в журналі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Методи досліджень збутових ризиків промислових підприємств.pdfОсновна стаття266,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.