Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4221
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorОкландер, Т.О.-
dc.date.accessioned2017-12-26T22:04:36Z-
dc.date.available2017-12-26T22:04:36Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/4221-
dc.description.abstractВ статті ідентифіковано тактичні інструменти зниження ризикованості маркетингової діяльності. Запропоновані ознаки таких тактичних інструментів маркетингу. Обгрунтовано, що вони можуть бути використані для запобігання і пристосування до можливості виникнення комунікативних ризиків та зниження ступеня їх негативного впливу.uk_UA
dc.publisherФормування ринкової економіки. Зб. наук. праць Київського національного економічного університету. — Київ: КНЕУuk_UA
dc.relation.ispartofseries;с.154–163-
dc.subjectтактичні інструменти маркетингуuk_UA
dc.subjectсистема маркетингових комунікаційuk_UA
dc.subjectспеціальна рекламаuk_UA
dc.subjectкомунікативні ризикиuk_UA
dc.titleТактичні інструменти зниження ризикованості маркетингової діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тактичні інструменти зниження ризикованості маркетингової діяльності.pdfОсновна стаття246,46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.