Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3869
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorBredneva, V.-
dc.contributor.authorKosharskaya, L.-
dc.contributor.authorLinetskaya, A.-
dc.date.accessioned2017-12-16T20:41:20Z-
dc.date.available2017-12-16T20:41:20Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/3869-
dc.description.abstractAccounting issues of psychologically - pedagogical principles are essential for improving the methodology of training engineers’ graphics at the current stage of the reform of higher education. Development of the abilities to perceive, create, and save and share various types of technical graphics are the main tasks of the graphic preparation of professional engineering education. Integration of traditional and active teaching methods necessary for formation of professional graphics competenciesuk_UA
dc.publisherВісник Одеського національного морського університету, ОНМУuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 3 (49);с.152-157-
dc.subjectprofessional competenciesuk_UA
dc.subjectpsychologically - pedagogical approachesuk_UA
dc.subjectgraphic educationuk_UA
dc.subjectindividualized educational methodsuk_UA
dc.titleDrawing training of students – main basis engineers’ educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Стаття в журналі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Drawing training of students – main basis....pdfArticle1,46 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.