Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2915
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарнаушенко, А.Ю.-
dc.contributor.authorШиряєва, Н.Ю.-
dc.date.accessioned2017-08-08T15:06:00Z-
dc.date.available2017-08-08T15:06:00Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2915-
dc.description.abstractПроаналізовано вплив CRM системи на діяльність будівничої організації та бізнес-процесів.uk_UA
dc.subjectСRMuk_UA
dc.subjectклиентоорієнтованістьuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.titleЯкість проектного маркетинга в CRM-системі будівничої бізнес-організаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2015р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЯКІСТЬ ПРОЕКТНОГО МАРКЕТИНГА В СRМ-СИСТЕМІ БУДІВНИЧОЇ БІЗНЕС–ОРГАНІЗАЦІЇ.pdfОсновна стаття182,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.