Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2911
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСелезньова, О.О.-
dc.date.accessioned2017-08-08T14:57:53Z-
dc.date.available2017-08-08T14:57:53Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2911-
dc.description.abstractУ статті розкриваються тенденції розвитку маркетингових комунікацій будівельних підприємств України, використання яких спроможне посилити ринкові позиції суб’єктів господарювання будівельної галузі.uk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectбудівельне підприємствоuk_UA
dc.titleТенденції розвитку маркетингових комунікацій будівельних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2015р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ БУДІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ .pdfОсновна стаття179,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.