Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2875
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельничук, О.І.-
dc.contributor.authorПодгорна, І.І.-
dc.date.accessioned2017-08-08T11:57:09Z-
dc.date.available2017-08-08T11:57:09Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2875-
dc.description.abstractВ статті розкриваються особливості формування системи управління збутом на підприємстві,визначаються завдання та функції відділу маркетингу; розглядаються форми організування збутової діяльності.uk_UA
dc.subjectсистема управлінняuk_UA
dc.subjectзбутзбутова діяльність підприємстваuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleОсобливості формування системи управління збутом на підприємствіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2014р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ CИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ.pdfОсновна стаття174,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.