Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2866
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГригоренко, Д.О.-
dc.contributor.authorАжаман, І.А.-
dc.date.accessioned2017-08-01T11:06:37Z-
dc.date.available2017-08-01T11:06:37Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2866-
dc.description.abstractВ статті розкриті питання розробки комплексу маркетингового планування для будівельного підприємства.uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпринципи маркетингуuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.titleМаркетингова стратегія розвитку будівельного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2014р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА.pdfОсновна стаття154,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.