Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2844
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШиряєва, Н.Ю.-
dc.contributor.authorДо Чу, Коанг-
dc.date.accessioned2017-07-31T12:00:27Z-
dc.date.available2017-07-31T12:00:27Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2844-
dc.description.abstractУ умовах економічної глобалізації засади маркетингу дозволяють одержати результати, прикладне значення яких полягає у можливості практичного використання методичних підходів щодо управління розвитком вітчизняних суб’єктів господарювання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмаркетинговий потенціалuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectекономічна глобалізаціяuk_UA
dc.titleПрактичний інструментарій маркетингового потенціалу підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2012р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРАКТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ МАРКЕТИНГОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА.pdfОсновна стаття257,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.