Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2825
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГронська, М.В.-
dc.date.accessioned2017-07-28T10:59:35Z-
dc.date.available2017-07-28T10:59:35Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/2825-
dc.description.abstractВ статті розглянуті проблеми та основні напрями маркетингової стратегії сучасної фірм орієнтованої на кінцевого споживача.uk_UA
dc.subjectорієнтація на клієнтаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстретегіяuk_UA
dc.titleМаркетингова стратегія з орієнтацією на клієнтаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2012р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ З ОРІЄНТАЦІЄЮ НА КЛІЄНТА..pdfОсновна стаття165,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.