Стаття в журналі Главная страница коллекции Просмотр статистики

Logo

Просмотр
Подпишитесь на эту коллекцию, чтобы ежедневно получать уведомления по электронной почте о новых добавлениях RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 601 по 620 из 1180
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2013Галузеві аспекти управління інвестиційними процесами в контексті національної антикризової політикиІртищева, І.О.; Гросицька, О.Є.; Смелянець, Т.В.
2013Стратегічні орієнтири розвитку аграрної сфери в контексті національної антикризової політикиІртищева, І.О.; Смелянець, Т.В.; Обозна, А.О.
2012Стан та стратегічні орієнтири інвестиційно-фінансового забезпечення агропродовольчої сфери в умовах глобалізаціїІртищева, І.О.; Смелянець, Т.В.; Бурдельна, Г.О.; Крамаренко, І.С.
2011Підвищення конкурентного потенціалу агарних підприємств з використанням засобів логістикиСмелянець, Т.В.
2017Маловідома спадщина Християна Фюрхтеготта ГеллертаДобролюбська, Г.І.; Добролюбська, Ю.А.
2016Забута теорія економічної політики італійського просвітника Фердінандо ГаліаніДобролюбська, Г.І.; Добролюбська, Ю.А.
2015Науково-методичний підхід до формування портфелю замовлень підприємств-виробників бетону та виробів з бетонуПедько, І.А.
2016Determination of competitive ability of companies producing concrete and concrete articles based on dual assessment of service performancePedko, I.A.
2015Неокласична концепція маркетингових інформаційних систем підприємстваПедько, І.А.
2015Cезонний характер виробництва на підприємствах-виробниках бетону та виробів з бетонуПедько, І.А.
2015Determining Directions of Market Researches by Concrete Manufacturing EnterprisesPedko, I.A.
2015Концептуальні засади формування маркетингових інформаційних систем підприємствПедько, І.А.
сен-2015Класифікація ризиків підприємницької діяльності промислових підприємствПедько, І.А.
2015Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформаціїПедько, І.А.; Окландер, М.
2014Модернізація маркетингової інформаційної системи підприємств індустрії будівельних матеріалів на основі технології BIG DATAПедько, І.А.
2014Прогнозування виробництва будівельних матеріалів в УкраїніПедько, І.А.
2015Особливості механізму маркетингової інформаційної системи підприємств-виробників будівельних матеріалівПедько, І.А.
2014Фактори впливу на розвиток ринку нерухомості та будівельної галузі в УкраїніПедько, І.А.
2014Алгоритм системи збору і аналізу інформації щодо стану маркетингового середовища підприємства-виробника бетону та виробів з бетонуПедько, І.А.
2014Визначення факторів конкурентоспроможності підприємств-виробників бетонуПедько, І.А.
Ресурсы коллекции (Сортировка по Даты сохранения в по убыванию порядке): 601 по 620 из 1180