Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1634
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДенисова, С.С.-
dc.contributor.authorБилега, Е.В.-
dc.date.accessioned2017-03-24T10:46:40Z-
dc.date.available2017-03-24T10:46:40Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1634-
dc.description.abstractИзложена сущность маркетингового, производственно-экономического потенциалов предприятия. Предложены мероприятия, а также раскрыты этапы технологии повышения маркетингового потенциала предприятия.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпотенциалuk_UA
dc.subjectстроительствоuk_UA
dc.subjectпроизводствоuk_UA
dc.subjectэкономикаuk_UA
dc.subjectпотенциалuk_UA
dc.titleМаркетинговый потенциал в строительстве.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ОДАБА №24

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Денисова С. С., Билега Е. В. Маркетинговый потенциал в строительстве.pdfОсновная статья4,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.