Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1421
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШиряєва, Н.Ю.-
dc.date.accessioned2017-03-06T12:39:31Z-
dc.date.available2017-03-06T12:39:31Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/1421-
dc.description.abstractПостановка проблеми. В сучасних умовах нестабільності більшості галузей економіки, часто на перший план виходять нематеріальні активи (НА) компаній, серед яких важливе місце займає бренд, що дозволяє забезпечити стійкі позиції на ринку у боротьбі за споживача. Якщо, бренд оцінений і поставлений на баланс підприємства, він стає тим нематеріальним активом підприємства, яким можна ефективно користуватися: продавати, здавати в оренду (франчайзинг), вносити до статутного фонду знов створеного підприємства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectекономікаuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбудівництвоuk_UA
dc.titleОцінювання бренд-менеджменту будівельних компаній.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ОДАБА №55

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОЦІНЮВАННЯ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ БУДІВЕЛЬНИХ КОМПАНІЙ Ширяєва Н.Ю.pdfОсновна стаття229,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.