Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10841
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМінаков, О.І.-
dc.contributor.authorМінаков, В.М.-
dc.contributor.authorМінакова, О.О.-
dc.date.accessioned2024-06-06T11:50:40Z-
dc.date.available2024-06-06T11:50:40Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10841-
dc.description.abstractСьогодні заклади вищої освіти України функціонують в умовах жорсткої конкурентної боротьби як між собою, так і з іноземними навчальними закладами. Тому для забеспе- чення стійкого становища на ринку та залучення абітурієнтів кожен навчальний заклад повинен активно використовувати сучасні інструменти формування власного іміджу та конкурентних переваг.uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries;60-
dc.subjectконкурентна боротьбаuk_UA
dc.subjectмаркетинг вищої освітиuk_UA
dc.subjectформування власного іміджуuk_UA
dc.subjectінформаційно-комукаційне середовищеuk_UA
dc.title"Вступний" маркетинг у сфері вищої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:УЯПФ 2024р

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вступний маркетинг у сфері вищої освіти.pdf470,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.