Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10809
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гриньова, І.І. | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-31T08:03:07Z | - |
dc.date.available | 2024-05-31T08:03:07Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10809 | - |
dc.description.abstract | Умови дистанційного навчання потребують більших зусиль для підвищення мотивації та самоорганізації студентів, а також компенсації меншої інтерактивності та недостат- ньої практики при вивчені нового матеріалу. Використання технології WebGL може стати ефективним інструментом для часткового розв'язання цих проблем. | uk_UA |
dc.publisher | Одеса, ОДАБА | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;116 | - |
dc.subject | технологія WEBGL | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | підвищення мотивації | uk_UA |
dc.subject | самоорганізація студентів | uk_UA |
dc.title | Технологія WEBGL як інструмент візуалізації 3D моделей при викладанні архітектурних дисциплін | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | УЯПФ 2024р |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Технології WebGL як інструмент візуалізації.pdf | 494,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.