Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10809
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГриньова, І.І.-
dc.date.accessioned2024-05-31T08:03:07Z-
dc.date.available2024-05-31T08:03:07Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10809-
dc.description.abstractУмови дистанційного навчання потребують більших зусиль для підвищення мотивації та самоорганізації студентів, а також компенсації меншої інтерактивності та недостат- ньої практики при вивчені нового матеріалу. Використання технології WebGL може стати ефективним інструментом для часткового розв'язання цих проблем.uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries;116-
dc.subjectтехнологія WEBGLuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectпідвищення мотиваціїuk_UA
dc.subjectсамоорганізація студентівuk_UA
dc.titleТехнологія WEBGL як інструмент візуалізації 3D моделей при викладанні архітектурних дисциплінuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:УЯПФ 2024р

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Технології WebGL як інструмент візуалізації.pdf494,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.