Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10615
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарова, М.В.-
dc.contributor.authorТюрікова, О.М.-
dc.date.accessioned2024-04-04T11:26:54Z-
dc.date.available2024-04-04T11:26:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10615-
dc.description.abstractСучасне освітнє середовище будується на різноманітності типології просторів, що неможливо без унікальності прийнятих архітектурних рішень та естетики сучасності. Ландшафтна організація такого простору повинна наповнювати закінчений образ певними художніми та функціональними принципами.uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries;110-113-
dc.subjectландшафтна організаціяuk_UA
dc.subjectсучасне освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectархітектурні рішенняuk_UA
dc.subjectрекреаційні зони, майданчикиuk_UA
dc.titleПринципи організації відкритих просторів дитячих закладів освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Принципи організації відкритих просторів ....pdf748,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.