Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10615
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гончарова, М.В. | - |
dc.contributor.author | Тюрікова, О.М. | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-04T11:26:54Z | - |
dc.date.available | 2024-04-04T11:26:54Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10615 | - |
dc.description.abstract | Сучасне освітнє середовище будується на різноманітності типології просторів, що неможливо без унікальності прийнятих архітектурних рішень та естетики сучасності. Ландшафтна організація такого простору повинна наповнювати закінчений образ певними художніми та функціональними принципами. | uk_UA |
dc.publisher | Одеса, ОДАБА | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;110-113 | - |
dc.subject | ландшафтна організація | uk_UA |
dc.subject | сучасне освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | архітектурні рішення | uk_UA |
dc.subject | рекреаційні зони, майданчики | uk_UA |
dc.title | Принципи організації відкритих просторів дитячих закладів освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 2023р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Принципи організації відкритих просторів ....pdf | 748,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.