Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10384
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКартель, Т.М.-
dc.date.accessioned2023-06-23T08:36:23Z-
dc.date.available2023-06-23T08:36:23Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10384-
dc.description.abstractОсновними проблемами в навчанні іноземної мови студентів інженерно-технічних університетів, будівельних академій, як і інших немовних вишів, на думку педагогів вищої школи, є недостатня мотивація навчання,нерівномірний рівень сформованості комунікативної компетентності першокурсників, а також надзвичайна обмеженість ...uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries23;с.145-
dc.subjectформування мотиваціїuk_UA
dc.subjectвивчення іноземної мовиuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectпізнавальні інтереси студентівuk_UA
dc.titleФормування мотивації у студентів немовних вишів щодо вивчення іноземної мови професійного спрямуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Формування мотивації у студентів.pdf467,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.