Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10332
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорбенко, С.А.-
dc.date.accessioned2023-06-13T07:27:10Z-
dc.date.available2023-06-13T07:27:10Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://mx.ogasa.org.ua/handle/123456789/10332-
dc.description.abstractДля уявлення про витоки методики та методу "Програмованого навчання"- як пропонованого концепту-синтезу в просторі мистецького навчання художника-дизайнера, виокремити можливо наступне: особливістю сучасної системи освіти є співіснування двох стратегій організації навчання -традиційної та інноваційної.uk_UA
dc.publisherОдеса, ОДАБАuk_UA
dc.relation.ispartofseries23;с.20-21-
dc.subjectкреативні основиuk_UA
dc.subjectпрограмоване навчанняuk_UA
dc.subjectстворення та реалізації сучасної методикиuk_UA
dc.subjectформування художника-дизайнераuk_UA
dc.titleКреативні основи програмованого навчання: до створення та реалізації сучасної методики формування художника-дизайнераuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Креативні основи програмованого навчання.pdf493,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.